Kjære kunde av Sebra Forvaltning 

Korona utbruddet gir oss driftsmessige og organisatoriske utfordringer som vi må finne løsninger på, som får konsekvenser for deg som kunde. Vi ønsker å informere deg om hvordan vi organiserer oss og planlegger under Korona-utbruddet.

Vi reduserer fysiske møtepunkt
I Sebra Forvaltning innfører vi nå hjemmekontor for deler av våre ansatte. Vi vil ha tilgjengelig personell for å svare på spørsmål og levere våre tjenester, så nært opp til normalen som mulig.

Det er per i dag ikke påvist smitte hos våre ansatte. Vi må ta hensyn til ansatte som er i nær relasjon til personer, som er særdeles utsatt dersom de blir utsatt for smitte. Dette betyr at disse ikke vil være i direkte kundekontakt den nærmeste tiden. Vi oppfordrer derfor så langt det er mulig, innenfor norsk lov og praktisk mulig, at møter avholdes digitalt. Vi gjør samtidig oppmerksom på at det per i dag er i strid med norsk lov å avholde generalforsamlinger/årsmøter i borettslag og eierseksjonssameier elektronisk.

Vi er tilgjengelige
Som din kompetanseleverandør skal vi gjøre alt for at du som kunde skal føle deg trygg. Vi har en nettside der du finner svar på en rekke spørsmål. Våre ansatte nås via telefon og epost. Vi følger- og anbefaler alle å følge myndighetenes råd for å redusere og forebygge smitte. Tiden fremover blir utfordrende, men Sebra Forvaltning forsøker så langt det er mulig å opprettholde «normal drift» og levere våre tjenester. Vi kommer tilbake med oppdatert informasjon dersom rådene fra myndighetene endrer seg, eller våre nåværende rutiner endrer seg.

 

Med vennlig hilsen, Ingvild Falkenberg Udahl

Adm. direktør Sebra Forvaltning AS

Oslo 13.3.2020.

 

Åpningstider i påsken

Mandag og tirsdag holder vi åpent 10.00-14.00, on…

Vikenpakka – støtte til ladeløsning for elbil

Viken fylkeskommune presenterte 23.mars 2020 Viken…

Gode heisvaner for å holde deg frisk

Heiser er per definisjon lukkede rom der tilfeldig…

Nyhetsarkiv