KONE har utvidet samarbeidsavtalen for service og vedlikehold på heis

Og det er gode nyheter for deg som kunde hos Sebra Forvaltning! Gjennom morselskapet BORI BBL har Sebra Forvaltnings kunder tilgang på en rekke storkundefordeler.

«En heis er visst ikke bare en heis lenger! Vår samarbeidspartner KONE har presentert deres nye digitale serviceløsning der heisen kobles opp mot skyen og sender kontinuerlig ut statusoppdateringer. Styrene i våre forvaltede boligselskaper kan ha full oversikt over alt som er gjort eller trengs å gjøres via en app på mobilen og/eller via en nettbasert kundeportal. Heisen sender til og med beskjed til KONEs kundesenter direkte, som varsler heismontør, om den trenger reparasjon eller vedlikehold. Dette vil vi tro blir tidsbesparende for styrene når oppfølgingen av heisene i boligselskapet så og si går av seg selv».
– Henriette Carstensen, Salgs- og markedsdirektør BORI

Med serviceavtalen KONE Care Digital tas avansert, intelligent data- og analyseteknologi i bruk for å overvåke og sjekke driftsstatus på dine heiser, døgnet rundt. Heisene kobles opp i skyen og sender kontinuerlig ut oppdateringer og statusrapporter. Om det oppdages uregelmessigheter vil heisen selv varsle KONE umiddelbart. Heisen vil også komme med forslag til preventivt vedlikehold.
Gjennom den nettbaserte kundeportalen KONE Online og mobilappen KONE Mobile, vil du som kunde til enhver tid ha full oversikt over alt som er planlagt og utført av arbeid på dine heiser. I tillegg får du enkelt tilgang til en rekke tilpassede rapporter.

 

Hvorfor øker felleskostnadene?

Du kjenner på en gryende irritasjon; Nytt år og …

Hvem har ansvaret når noen faller på isen utenfor blokka?

De fleste har nok falt på isen en gang, men kan n…

Forretningsførsel: spørsmål og svar

  Hva er forretningsførsel, og hva er egentl…

Gjør deg klar til målesesongen

Har du målt for høye radonverdier? Eller trenger…

Nyhetsarkiv